Co mi dělá radost

Dnešek byl velmi náročný a mám pocit, že mi utekl mezi prsty. Ráno jsem chtěla vydat nový článek na blog a dostala jsem se k počítači až teď. Chvíli jsem zvažovala, jestli nezůstat u televize a dát si jeden díl Čtvrté hvězdy, ale nakonec jsem překonala lenost a pustila se do psaní.

Ráda bych se s vámi podělila o věci, které mi nyní dělají radost a těší mě. Pomáhají mi překonávat únavu a nabudí na dny, kdy je stále víc sluníčka a můžeme tak být s Dominičkou víc venku. Hned dny lépe ubíhají, než sedět celý den doma.

A které věci mi vhánějí endorfiny do žil?


Květiny na sto způsobů


Konečně cítím ve vzduchu teplo, sluníčko a nadcházející jaro. Zahrada se probouzí a já už sepisuji nákup do zahradnictví. Co nekvete venku, tak alespoň doma ve váze. Nejčastěji tam teď mám tulipány nebo růže.




Jídlo


Miluji jídlo, to už jste si u mě na blogu asi všimli. Co mám ale ze všeho nejraději a vždycky si při tom vzpomenu na dětství, tak je čerstvý rohlík s máslem a kakao. Mňam! Božská mana!





Dneska jsem při nákupu objevila tyhle skvělé Flapjack tyčinky. Jsou vynikající a ještě nemám výčitky svědomí, když je do sebe natlačím :) Znáte je? A co na ně říkáte?



Káva


Káva Nespresso je u nás doma stálicí už několik let. Pro mě je prostě nutnost si dát alespoň jednu kávu denně. Snažím se většinou bezkofeinovou, ale když je nejhůř, sáhnu po kvalitní a silné kávě s kofeinem :)



Ke kávě patří dobrá zmrzlina a s teplejším počasím u nás začíná sezona domácích zmrzlin. Nejčastěji u nás v mrazničce najdete jahodovou nebo malinovou. Asi je jasné, kdo o výběru surovin rozhoduje ;-) Já s mužem si nejvíc pochutnáme na kvalitní čokoládové. Mňam!



Rostoucí pupík


A bříško roste a roste :) I když už to začíná být náročné a obouvání bot nebo navlékání ponožek velkou challenge, tak je to nádherný pocit cítit, že ve vás roste nový život. A dává o sobě vědět čím dál víc.



Velikonoce za dveřmi



O víkendu se chystám na velikonoční výzdobu. Letos u nás budou velikonoce hodně barevné.




Drobné radosti



Po delší době jsem sama v klidu zavítala do DM Drogerie a udělala radost také sobě. Rozšířila jsem svůj kosmetický "arzenál" o rozjasňovač a gel na úpravu obočí. Perličky na praní mi doporučila kamarádka, tak jsem na ně zvědavá. Znáte a zkoušely jste je?


Voňavé prádlo


Konečně začíná sezona venkovního sušení prádla. Nejen, že je to rychlé, ale prádlo pak mnohem lépe voní (alespoň já mám ten pocit).





A jaké jsou vaše radosti, které vám rozzáří den a zaženou chmury a únavu? Napište mi dole do komentářů.

Tereza

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kam s dětmi na výlet: hotel Na Farmě, Poděbrady, Kutná hora

Kam s dětmi na výlet: Zoopark Zájezd

Ráda čtu... moje oblíbené blogy

Jak zkrotit domácí rozpočet

Na radu u laktační poradkyně