Vítejte!



Dlouho jsem přemýšlela, jestli jít s kůží na trh a vstoupit do vod internetu. Velkým nakopnutím a podporou pro mě byl můj manžel, který mě k tomu popostrčil a pomohl mi překonat mojí nerozhodnost.


Takže pojďte do toho společně se mnou, abychom mohly navzájem sdílet každodenní radosti i starosti, které mateřská a následná rodičovská dovolená přináší.

Někdy je prostě potřeba najít ventil, kudy si člověk může upustit páru a ne vždycky je možné to uskutečnit tváří v tvář. Navíc papír snese mnohem víc, že?






A o čem můj blog bude?
Ráda bych publikovala příspěvky 3x týdně (pondělí, středa a pátek) a budou z oblastí, které mě baví a zajímají a věřím, že budou zajímavé i pro vás.

  • Recepty a vaření
  • Cestování
  • Nákupy
  • Tipy na knihy, filmy, divadla
  • Rady a tipy pro mámy (výchova, zdraví, atd.)


















A kdo že vlastně tenhle blog píše?
Jmenuji se Tereza a 30. narozeniny už jsem oslavila :). Mám téměř tříletou dceru Dominiku, která je velký živel a vyplňuje veškerý můj volný čas. S manželem a dcerou bydlíme v Praze, ale pocházíme z malého města. Začátkem léta se mi narodí druhé dítě, takže nám držte palce, bude to asi pořádný fičák :)



Tereza

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kam s dětmi na výlet: hotel Na Farmě, Poděbrady, Kutná hora

Kam s dětmi na výlet: Zoopark Zájezd

Ráda čtu... moje oblíbené blogy

Jak zkrotit domácí rozpočet

Na radu u laktační poradkyně