Když emoce bolí

Dneska na trošku neveselé téma, ale nyní tím žijeme a blog je pro mě určitá forma terapie, takže psaní na čistý list papíru mi velmi pomáhá. Třeba si tím někdo také prochází a zjistíme, že v tom nejsme sami a to se na problém hned dívá o trošku lépe a nepůsobí tak nepřekonatelně.

Minulý víkend jsme na Velikonoce odjeli s kamarády a partou dětí na víkend do hotelu Na Farmě (odkaz zde). Slíbila jsem vám odtamtud report, ale bohužel k němu ani nedošlo. Ještě v den příjezdu jsme se dozvěděli velmi nemilou zprávu ohledně vážného zdravotního stavu blízkého člena rodiny.

Život mu visel a stále visí na vlásku, ale zejména lékaři nyní odvedli obrovský kus práce a den za dnem se šance na záchranu zvyšují. Tahle obrovská rána a blesk z čistého nebe nás naprosto ochromila a paralyzovala.

Zdroj


Obrovský strach vystřídaly potoky slz a připravování se na to, že přijde konec. Nechtějte vidět, jak to za uplynulý týden u nás doma vypadalo. Hory nevypraného prádla, neustálé cesty v autě mezi domem a nemocnicí a čekání na každou zprávu od lékařů.

Jediné, co nás s mužem drželo nad vodou v těchto těžkých chvílích byla Dominika. Čistá, nevinná duše, která i když netuší, co se vlastně děje, tak to vycítí a umí dát pohlazení a lásku v ten nejlepší okamžik.

Někdo možná může říct, že ve třech letech je ještě brzy s ní o tom mluvit, ale v rozumné a přijatelné formě dáváme Domče zprávy o tom, co se s jejím dědou děje a že je hodně nemocný. Sdílí s námi radost, ale i smutek a to si myslím, že k životu prostě patří a bude to pro ní do budoucna jen přínosem.

Čeká nás ještě běh na velmi dlouhou trať a přirovnala bych to k maratonu, na který jsme ani já, ani manžel téměř netrénovali. Bude to vyčerpávající a bude to bolet, ale uděláme všechno proto, abychom to zvládli nejen my, ale zejména děda.

Držte nám palce!


PS: A příští články už zas na veselejší témata :)


PPS: Už jsem se rozhodli, že druhá princezna u mě v bříšku, bude Nela. Dává o sobě hodně vědět a podle posledního ultrazvuku má nyní 1,8 kg. Zbývá nám posledních 7 týdnů a já už se těším, až ji budu mít u sebe v náručí.


PPPS: Na farmu se chystáme v pátek a budeme tam do pondělí, takže o slíbený report nepřijdete. Musíme nabrat nové síly a tady to bude ideální.

Ochutnávka z hotelu Na Farmě


Tereza



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kam s dětmi na výlet: hotel Na Farmě, Poděbrady, Kutná hora

Kam s dětmi na výlet: Zoopark Zájezd

Ráda čtu... moje oblíbené blogy

Jak zkrotit domácí rozpočet

Na radu u laktační poradkyně