Ráda čtu.... moje oblíbené blogy, část 2

V předchozím článku o mých oblíbených blogerkách (kuk zde) jsem se zmiňovala, že pro vás připravím pokračování a představím vám dámy z kategorie, kterou jsem si pro sebe nazvala "éterické a nadpozemské".

Důvod je jednoduchý. Všechny ve mně vzbuzují dojem éterických víl vznášejících se nad běžnými pozemskými starostmi a perfektně vládnou slovu, foťáku a ve většině případů i šicímu stroji :)

Pojďte se podívat na moji další TOP 5, která uzavře můj cyklus o oblíbených maminkách ve vodách internetu.


Rosa Mitnik

Zdroj


Rosa se nedávno odstěhovala z Podolí za Prahu do nádherného domečku, kam s sebou kromě dvou kluků a manžela přivedla také dceru Valentýnku.

Proč stojí za to její blog číst?

  • Její texty jsou plné vtipu, nadsázky a lehkosti. Mnohdy mi dokáže zvednout náladu po náročném dni a být na jejich stránkách je pohlazení po duši.
  • Má svůj eshop (kuk zde) s nádhernými kabelkami, kosmetickými taštičkami, organizéry a další.
  • S kamarádkami vydala interaktivní deník malého miminka To je moje (kuk zde).


Markéta Pavleje je mladá maminka tří dětí, která toho na můj vkus stíhá strašně moc a vůbec nechápu, jak to všechno dělá a ještě u toho skvěle vypadá :)

Proč stojí za to její blog číst?
  • Pokud máte rádi zdravé vaření a netradiční recepty, které jsou zároveň jednoduché a z dostupných surovin, tak jste na správné adrese. Vše je doplněno krásnými fotkami.
  • Markéta má také svůj eshop (kuk zde), kde si můžete do kuchyně pořídit nádherné kousky a hned vám půjde vaření lépe od ruky. Rozšířila jej také o dekorace do bytu... no podívejte se sami a kochejte se :)
  • Recepty prokládá zajímavými články ze života - třeba o tom, jak se její dvě poslední děti narodily doma, nebo koňském pólu.


Malinová Soňa

Zdroj


Soňa je majitelkou galerie Krystal v Havířově a mámou dvou kluků. Spolupracovala a nyní opět spolupracuje s Českou televizí na pořadu o bydlení.

Proč stojí za to její blog číst?
  • Krátké a milé texty doplněné fotkami. V dnešní uspěchané době je prima číst o běžných starostech bez návalu kosmetiky a značkových věcí.
  • Vyrábí nádhernou keramiku a nyní přidala do sortimentu také krásné lněné utěrky a ubrusy (kuk zde).
  • Pokud máte rádi design a zajímá vás, co se děje na Havířovsku, tak jste na jejích stránkách správně.


Jana Grešáková

Zdroj


Pokračujeme v moravské krasojízdě a zvu vás na stránky Jany Grešákové. Skvěle si rozumí s šicím strojem a kapelou Zrní. Je mámou kluka a holčičky.

Proč stojí za to její blog číst?
  • Stejně jako Rosa šije krásné kabelky a organizéry. Má cit a vkus na perfektní sladění barev, nádherné vzory. Radost pro oko a pro duši (kuk zde).
  • Dobije vás fotkami z přírody a rodinných výletů.
  • Dozvíte se zajímavé kulturní tipy, poznáte nové kapely. Já díky Janě objevila Zrní :)


Madame Coquette

Zdroj


Terezu asi netřeba dlouho představovat, protože podle mě má v blogerském světě své pevné místo. Máma Loly a Alana s nepřeberným množstvím kreativních nápadů.

Proč stojí za to její blog číst?
  • Tereza je neuvěřitelná studnice zajímavých nápadů a tipů. Hledáte neokoukaný dárek pro prcka k Vánocům? Plánujete dětskou narozeninovou oslavu? Tady najdete mnoho inspirace.
  • U ní na blogu jsem se dozvěděla o barefoot botkách a více si všímám, co dávám do nákupního košíku (hlavně u obutí).
  • Spolu s dalšími blogerkami pořádá Jarní charitativní sbírku pro Azylový dům Prahy 7. Určitě se podívejte na jejich pozvánku (kuk zde). 



Tato pětice úžasných dam uzavírá mé tipy, kam zavítat na virtuální návštěvu.
A kam rádi chodíte nakukovat vy? Podělte se se mnou o své tipy dole v komentářích.


Tereza


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kam s dětmi na výlet: hotel Na Farmě, Poděbrady, Kutná hora

Kam s dětmi na výlet: Zoopark Zájezd

Ráda čtu... moje oblíbené blogy

Jak zkrotit domácí rozpočet

Na radu u laktační poradkyně