DIY: Velikonoční a jarní dekorace

Den ode dne je počasí lepší a sluníčko má stále větší sílu. Nás to táhne víc ven a většinu odpoledne strávíme na zahradě, kde už se příroda pomalu probouzí z dlouhého zimního spánku.



Neznám lepší relax, než si po obědě sednout do houpačky, dát si kávu a k ní něco dobrého na zub a jen se nechat unášet houpáním a šimrat sluníčkem :)



Co mám Dominičku, tak se čím dál víc pouštím do dekorací a řeším nadcházející velikonoční výzdobu (a kdo mě zná, tak ví, že dřív byste u nás sotva něco našli). Dokonce jsem se natolik vybičovala, že jsem se pustila do výroby velikonočního, nebo spíš jarního věnce.





Vítejte u nás!



A jak si takový věnec vyrobit a co budete potřebovat?
V zahradnictví jsem koupila:

  • slaměný korpus (35 Kč)
  • umělá květinová dekorace (260 Kč)
  • vázací drát (29 Kč)
  • dřevěná dekorace (78 Kč)

Nanečisto jsem si na věnec rozmístila jednotlivé dekorace. Potom jsem přivázala vázacím drátem větvičky a poté tavicí pistolí přilepila jednotlivé kvítky a dřevěnou dekoraci.

Hotovo bylo asi za 15 minut a samotnou mě překvapilo, jak moc se mi výsledek líbil. Určitě najdete na pinterestu nebo internetu hezčí, ale jelikož je to moje prvotina, tak jsem na ní náležitě pyšná :)

Něco málo z další velikonoční dekorace. Dominička pomalovala vyfouklá vajíčka a hned jsme měly o zábavu postaráno. Velmi jí to bavilo a já pak měla dalších 30 minut co uklízet :)





Moje malá zahradní pomocnice. Zkontrolovala ostružiny a největší soustředění bylo u oblíbeného zalévání (každý den se mě ptá, když už budeme nafukovat bazén :)






Snad na vás alespoň trošku dýchla pohoda, jaro a atmosféra, která u nás teď panuje. Pokud máte chmury, zavřete oči a na chvíli si sedněte na sluníčko a zkuste alespoň na pět minut úplně vypnout.


Přeji vám krásné jaro a krásné nadcházející velikonoční svátky!
A vy už máte velikonoční výzdobu? Dejte mi vědět dole v komentářích.

Tereza

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kam s dětmi na výlet: hotel Na Farmě, Poděbrady, Kutná hora

Kam s dětmi na výlet: Zoopark Zájezd

Jak zkrotit domácí rozpočet

Ráda čtu... moje oblíbené blogy

Na radu u laktační poradkyně