Náš denní jídelníček - středa 1.2.2017

Velmi ráda sleduji na youtube videa, která popisují denní jídelníček. Slouží pro mě jako nenáročný relax (zrovna dvakrát nad nimi nemusíte přemýšlet :)) a také jako inspirace, jak obměňovat naší často stereotypní kuchyni.

Rozhodla jsem se obdobu této rubriky zavést také u mě na blogu a ukázat vám, co celý den s Domčou jíme. Snad vás to bude taky bavit a třeba vás to inspiruje k vyzkoušení nových chutí.

A co jsme celou středu jedly?

Snídaně

Žitný chleba, máslo, plátkový sýr - uzený a neuzený, vařené vejce, pažitka



Svačina

Pomelo, bílý jogurt, čokoládová směs Janova pec

Oběd

Těstoviny s rajčatovou omáčkou, sušenými rajčaty, kuřecím masem a parmezánem


Svačina


Borůvkový koláč s jogurtem (recept od skvělé Kitchenette)




Večeře

Domácí pizza s rajčovatým sugem, šunkou, žampiony a mozzarelou






Tak co, už máte hlad? :)
Jestli vás některý recept zaujal, napište mi a můžu ho rozepsat zvlášť v receptu. Máte taky nějaké tipy na vaše oblíbená jídla?


Tereza

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kam s dětmi na výlet: hotel Na Farmě, Poděbrady, Kutná hora

Kam s dětmi na výlet: Zoopark Zájezd

Jak zkrotit domácí rozpočet

Ráda čtu... moje oblíbené blogy

Na radu u laktační poradkyně