Jarní šatník pro těhotné, pokud nechcete vypadat jako vorvaň

S rostoucím bříškem a zvyšujícími se nároky prcka na prostor (z garsonky už si pomalu buduje 2+kk) čím dál víc řeším, co na sebe.

Po prvním těhotenství mi moc věcí nezůstalo, protože v řetězcích, kde jsem převážnou většinu nakupovala, to s kvalitou není nic moc a po porodu jsem spoustu věcí dala rovnou pryč.

Dívala jsem se po internetu, jaká je nabídka a musím říct, že je fakt těžké něco vybrat. Přijde mi, že těhotenská móda je fakt nefotogenická a i na modelkách vypadají některé kusy oblečení jako neforemné pytle.

Velmi se mi líbí na pinterestu fotky stylových maminek, ale já nikdy nebudu ten typ, co si vyjde na podpatcích (i když se mi to strašně líbí), ale mám téměř tříletou holčičku a tyhle dvě věci se prostě vylučují. :)


Zdroj
Tak takhle byste mě rozhodně nepotkali, i když je to nádherné :)


A který styl se nejvíc blíží tomu, co se mi líbí a opravdu bych nosila i za běžného provozu s tříletým dítětem?

Zdroj


Zdroj

Zdroj
Zdroj


A které kousky jsem si vyhlédla já a mám v plánu si pořídit?

Odkaz
Těhotenské džíny, Next, 1.205 Kč

Odkaz
Sportovní top s tílkem, Next, 660 Kč



Odkaz
Šaty, New Look, 24,99 Eur
Na mojí výšku bych si je ale musela zkrátit, protože tahle délka mi zrovna nelichotí.

Odkaz
Pruhované šaty, Lindex, 799 Kč


Odkaz
Cardigan, New Look, 15 Eur
Odkaz
Top s 3/4 rukávy v černé a bílé barvě, New Look, 11,99 Eur
Odkaz
Košile, New Look, 19,99 Eur

Jak vidíte, všechno jsem vybírala v základních barvách, aby se jednotlivé kusy daly dobře kombinovat a případně oživit zajímavým šperkem nebo kabelkou.

Máte ještě nějaké tipy na zajímavé těhotenské oblečení? Napište mi do komentářů, kde jste nakupovaly těhotenské oblečení? Na Asos a Esprit jsem se dívala, ale tam mě nic moc nezaujalo.
H&M a podobné řetězce už nechci, protože tam je kvalita otřesná.


Tereza

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kam s dětmi na výlet: hotel Na Farmě, Poděbrady, Kutná hora

Kam s dětmi na výlet: Zoopark Zájezd

Jak zkrotit domácí rozpočet

Ráda čtu... moje oblíbené blogy

Na radu u laktační poradkyně